Tomhet

Har ni känt att ni gråter och gråter sen är det bara tomt inom er? Innan jag åt min medicin  så visste jag inte ens att denna  tomhet existerade, Antigen  var jag uppöver örona glad eller skit förbanand. Jag hade inget mellan läge, Sen när jag började äta min medicin .. så  kunde jag gråta och efter så fundreade jag på om hjärtat hade åkt på utlands resa??  så kände jag ingenting! fruktansvärd kännsla tyckte jag just då, man måste antingen vara glad eller inte?? men jag var varken eller. Jag kan inte beskriva den kännslan men det är så fruktansvärd den kännslan när man inte är van, nu efter ett år  börjar jag vänja mig med den!

Känner ni igen er?
Har ni några tips till mig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du intresserad av tatueringaR? har du sett bloggerskan kenzas tatuering? texten på hennes tatuering lyder "be strong girl" = var stark tjejen. jag tror att en sånn tatuering på dig skulle kunna vara en bra motivation. tatueringar betyder mycket och sitter alltid där och kan påminna oss om vad vi har gått igenom, vilka som alltid står på vår sida och att vi alltid ska fortsätta kämpa mot hinder.



fortsätt kämpa tjejen! med andra ord, be strong girl!

2011-09-04 @ 17:53:45
Postat av: cecilia

Hej!

Jag vill lämna en rad nu och återkommer om det där med medicin och hur man känner sig. Hinner inte nu! Ska med sonen till skolan. Kram och ta hand om Dig!

Cia

2011-09-05 @ 07:51:58
URL: http://www.ciasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0