Syns det inte så finns det inte

jag ringde akuten  en nära vän behövde hjälp , hon kunde varken sitta ligga eller stå för smärtan.Jag ringer berättar läget och dom frågar  " har hon verkligen så ont?"
(VA?! asså nej vi skoja ju bara kul skämt va ringa ambulansen och säga att en har  ont.)
efter många om och men kom dom iallafall och hon håller på att bli bättre!


Varför berättar jag detta?

Jo , för alla gånger jag har berättar  att jag har ADD så har jag blivit fråga satt " neeeeej så är det inte"  men det är väl klart  dom inte tror det för dom hära andledningarna

- Jag är väldigt snälla mot lärarna sitter mest tyst ( Men egentligen sitter jag och drömmer om nått helt annat)
- Jag kommer alltid i tid  ( det är en bra egenskap och det är ju för att jag har struktur)
-  Jag är väldigt pratsam ( Men saningen är att jag mår pyskist dåligt när jag inte får allas uppmärksamhet)
-  Jag undviker dom jag inte trvis med  ( men vi stor bråkar det är bara därför)

Här har ni  några tex   att få sin diagnos är hemsk men att bli fråga satt nått man inte ens vet själv va det är skulle jag beskriva som plågeri




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0